PRAXISÉPÍTÉS ONLINE

dr. Domokos Kata blogja

RÓLAM

17440344_10155236134026992_2073304314_n.jpgDr. Domokos Kata vagyok. Jogászként végeztem, dolgoztam, aztán a GYED-en, GYES-en töltött évek alatt elvégeztem a life és business coach képzéseket.

Coach praxisomban kisgyermekes anyukákat támogatok abban, hogy teljes életet élhessenek anyaként is. Bővebben ITT olvashatsz róla.

Facebook oldalamon 5000+ követőm van. ITT nézheted meg.

Anyukáknak szóló portálokon jelenek meg, stratégiai partnerkapcsolatokat ápolok, van televíziós szereplésem is.

Soha nem bombáztam az ismerőseimet azzal, hogy ajánljanak ismerőseiknek, mégis másfél év alatt online módszerekkel felépítettem egy olyan praxist, amelyben automatikusan találnak rám az ügyfelek, nem nekem kell rájuk "vadászni". 

Ha velem tartasz a blogon megmutatom, hogyan teheted meg ezt Te is! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://praxisepitesonline.blog.hu/api/trackback/id/tr6613816432

PRAXISÉPÍTÉS ONLINE

Hogyan építs praxist online coachként, trénerként, tanácsadóként, segítő szakemberként? Ebben segítek neked!

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

süti beállítások módosítása