PRAXISÉPÍTÉS ONLINE

dr. Domokos Kata blogja

COACH VAGYOK, HOL AZ ÜGYFÉL?

Amikor  elvégeztem a coach képzést, én is szembetaláltam magam azzal a dilemmával, hogy oké, papír megvan, de akkor merre induljak, hogyan is lesz ebből fizetős ügyfél?

Azaz mégsem egészen így volt, olvass tovább és elmesélem! 

 

laptop-2561162_340.jpg

  

NEHÉZ KEZDET

A helyzet az, hogy végzett coachként azt gondoltam, ha szólok az ismerőseimnek, hogy ajánljanak az ismerőseiknek, vagy osztogatom úton-útfélen a névjegykártyámat, akkor majd tolongani fognak a fizetős ügyfelek. 

Gondolom kitalálod, nem így lett! 

Akkor már megvolt az ok, amiért coach lettem és megvolt a terv, kiket szeretnék coacholni, hiszen már két éve létezett egy anyukáknak szól blogom, tehát logikusan adta magát a dolog, kik lesznek az ügyfeleim. 

Átvariáltam a weboldalt, kitettem a szolgáltatásokat, írtam róla a Facebookon, ingyen coaching alkalmat ajánlottam bevezetésnek... Még mindig semmi. 

Nem két perc alatt épült a praxis, na. 

 

MÉGIS SIKERÜLT! 

Másfél év alatt azonban felépítettem egy olyan rendszert, amellyel nem kell folyamatosan ügyfelekre vadásznom, mert automatikusan találnak rám és jelentkeznek konzultációra... vagy vesznek egyéb terméket, szolgáltatást, amivel segítem őket. 

Mondom, rendszerről van szó!

 

MUTATOM, HOGYAN! 

Ha érdekelnek azok a bevált módszerek, amellyekkel felépítettem a praxisomat, tarts velem a blogon és megosztom veled a tapasztalataimat! 

Hamarosan jövök a részletekkel! Ha érdekel a téma, kövesd a blogot, várlak vissza! 

A bejegyzés trackback címe:

https://praxisepitesonline.blog.hu/api/trackback/id/tr613816362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

PRAXISÉPÍTÉS ONLINE

Hogyan építs praxist online coachként, trénerként, tanácsadóként, segítő szakemberként? Ebben segítek neked!

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

süti beállítások módosítása